ՈՒրբաթ, 17.05.2024, 06:50 
ԳԼԽԱՎՈՐ Գրանցում RSS
Ողջունում եմ Ձեզ, Հյուր
   

Մեր հարցը Ձեզ
Նշեք լավագույն բանկը ըստ սպասարկման որակի
ընդամենը պատասխաններ: 307
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Մասնակիցներ: 0
Մուտքի ձևը
 
Регистрация в каталогах
продвижение сайтовзабор профнастил
ՓՆՏՐԵԼ


Օրացույց
«  Նոյեմբեր 2012  »
ԵրկԵրքՉրքՀնգՈւրբՇբթԿիր
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 
ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ (VIDEO)
ՍՈՎԻ ՄԱՏՆՎԱԾ ՀԱ'Յ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ

ՀՀ Կենտրոնական Բանկ

Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարար


 

ԳԼԽԱՎՈՐ » 2012 » Նոյեմբեր » 8 » Սուպերմարկետները Երեւանում առավել մեծ տեսակարար կշիռ ունեն ալկոհոլային խմիչքների ձեռքբերման շուկայում
16:04
Սուպերմարկետները Երեւանում առավել մեծ տեսակարար կշիռ ունեն ալկոհոլային խմիչքների ձեռքբերման շուկայում
Սուպերմարկետները Երեւանում առավել մեծ տեսակարար կշիռ ունեն ալկոհոլային խմիչքների ձեռքբերման շուկայում«Ամերիա» ՓԲԸ-ի կատարած հետազոտությունից պարզվում է, որ, ըստ ապրանքատեսակների դիտարկելիս՝ սուպերմարկետներն առավել մեծ տեսակարար կշիռ ունեն Երեւանում ալկոհոլային խմիչքների ձեռքբերման շուկայում (63.1%): Ինչպես այս մասին NEWS.am-ին տեղեկացրին «Ամերիա» ընկերությունների խմբի մամուլի ծառայությունից, գյուղատնտեսական շուկաները հիմնականում օգտագործվում են մրգի եւ բանջարեղենի գնումների համար, որոնց բաժին է ընկնում այդ ապրանքատեսակների մանրածախ առեւտրի ամբողջ ծավալի 28%-ը, հացը եւ ծխախոտը հիմնականում վաճառվում են փոքր խանութներում, համապատասխանաբար`30.3% եւ 29.7%:

Սուպերմարկետի ընտրության համար կարեւորագույն գործոններն են, ըստ առաջնահերթության` տեսականին, սպասարկման որակը, վստահությունը սուպերմարկետի նկատմամբ, տեղակայվածության հարմարավետությունը: Սննդամթերքի ընտրության երեք հիմնական գործոններն են, ըստ հերթականության՝ որակը, ապրանքների թարմությունը, գինը, իսկ տնտեսական ապրանքների համար՝ որակը, գինը, նախկինում փորձված լինելը:

Դիտումներ: 499 | Ավելացրեց: ArmFin | վարկանիշ: 0.0/0
Մեկնաբանություններ: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Անունը *: Email:
Կոդը *: