Չորեքշաբթի, 22.01.2025, 08:10 
ԳԼԽԱՎՈՐ Գրանցում RSS
Ողջունում եմ Ձեզ, Հյուր
   

Մեր հարցը Ձեզ
Գնահատեք մեր կայքը
ընդամենը պատասխաններ: 83
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Օնլայն ընդամենը: 1
Հյուրեր: 1
Մասնակիցներ: 0
Մուտքի ձևը
 
Регистрация в каталогах
продвижение сайтовзабор профнастил
ՓՆՏՐԵԼ


Օրացույց
«  Հուլիս 2013  »
ԵրկԵրքՉրքՀնգՈւրբՇբթԿիր
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
 
ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐ (VIDEO)
ՍՈՎԻ ՄԱՏՆՎԱԾ ՀԱ'Յ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴ

ՀՀ Կենտրոնական Բանկ

Ֆինանսական Համակարգի Հաշտարար


 

ԳԼԽԱՎՈՐ » 2013 » Հուլիս » 19 » Տրանսպորտը թանկացավ. քաղաքապետարանը փորձում է բացասական ազդեցությունը մեղմել
14:46
Տրանսպորտը թանկացավ. քաղաքապետարանը փորձում է բացասական ազդեցությունը մեղմել
Տրանսպորտը թանկացավ. քաղաքապետարանը փորձում է բացասական ազդեցությունը մեղմել

Հուլիսի 20–ից մայրաքաղաքի  հասարակական տրանսպորտը թանկանում է 50 դրամով: Միկրոավոտոբուսների ուղեվարձը 100 –ից կդառնա 150 դրամ, տրոլեյբուսներինը` 50-ից 100 դրամ:

Պարադոքսը կայանում է նրանում, որ աշխարհի շատ երկրներում քաղաքային տրանսպորտը սուբսիդավորվում է, իսկ մեզանում «գծատերերը»  ձգտում են շահույթ ստանալ: Մի՞թե քաղաքապետարանի աշխատակիցները, ովքեր ծանոթանում են արտերկրի փորձին, տեղյակ չեն այդ մասին:

Նկատենք, որ հիշատկված  քսայուղերի եւ այլ թանկացումներն  առաջին հերթին վերաբերում են երթուղայինների վարորդներին, քանի որ նրանք են իրենց ստացածից գումար հատկացնում քսայուղերի  եւ մեքենայի վերանորոգման համար:

«Գծատերերն» էլ, անկախ նշված «թանկացումներից»,  ամեն վարորդից ստանում են իրենց օրական «նալոգը»: Հիմա ուղեվարձի հետ կապված  դրա շեմը կարող է բարձրանալ, իսկ վարորդների աշխատավարձը հազիվ թե ...

Մայրաքաղաքի հասարակական տրանսպորտի ոլորտում տիրող քաոսը քաղաքապետարանի պաշտոնյաների  սխալների, բացթողումների եւ ոչ կոմպետետության  հետեւանք է: Ահա դրա մեկ օրինակ. 2004 թ-ին  ամենաէժան տրանսպորտը` տրամվայը  դուրս մղվեց քաղաքից, մինչդեռ մի շարք եվրոպական քաղաքներում տրանսպորտի այս միջոցը հաջողությամբ գործում է եւ դեռ կգործի:

Քաղաքապետարանի համապատասխան աշխատակիցները հասկանում են, որ ամեն ինչ չի կարելի կապել գազի սակագնի թանկացման հետ: Քանի որ կա սովորական թվաբանություն. խոշոր սպառողների համար բնական գազը թանկացել է  «ընդամենը» 13,9%-ով  եւ դա, ըստ հաշվարկների,  երթուղայինների ուղեվարձի վրա  8%-ի ազդեցություն կունենար:

Ուստի լրացուցիչ փաստարկներ են բերվում, թե բանկերը վարկեր չեն տրամադրում տրանսպորտային կազմակերպություններին, ինչի հետեւանքով էլ նրանք ֆինանսական դժվարությունների են հանդիպում:

Քաղաքապետարանի մասնագետը փորձելով հիմնավորել նման կտրուկ թանկացումը, նշեց, որ  մեկ ուղեւորի փոխադրման միջին ծախսը կազմում է 144,8 դրամ,  եւ փրկում է միայն այն, որ երթուղայիններն ավելի շատ ուղեւոր են տեղափոխում, քան նախատեսված է  իրենց տեխնիկական տվյալներով:

Այստեղ դժվար չէ նկատել մեկ ուշագրավ  մանրուք. այս ճշգրիտ ցուցանիշը ուղեւորների որ քանակության հիման վրա է հաշվարկված: Եթե վերցված են տրանսպորտային ընկերությունների հաշվետվություններից, ապա ակնհայտ է «ձախ» ուղեւորների հսկա քանակությունը: Եթե հաշվի է առնված նաեւ «ձախը», ապա կստանանք հսկայական վնաս, որի պատճառով նույն տրանսպորտային  ընկերությունները վաղուց դադարած պետք է լինեին գործել...

Քաղաքապետարանը  փորձելով մեղմել բացասական ազդեցությունը, երեւանցինեին համոզում է, որ դա նպաստում է ուղեւորների սպասարկման մակարդակի բարձրացմանը: Անկեղծ ասած, դրան եւս դժվար է հավատալ: Դժվար է պատկերացնել, որ երթուղայինները կարող են վերցնել շահագործման տվյալներին համպատասխան ուղեւորներ:

Նման ցանկալի հարմարավետության հասնելու համար  անհրաժեշտ է վարորդների համար հաստատուն եւ արժանապատիվ դրույքաչափ սահմանել, ոչ թե այն, ինչ մնում է կազմակերպությանը հարկերը վճարելուց, քսյուղերի ձեռքբերումից  եւ մեքենայի նորոգման ծախսերից հետո: Սակայն արդյոք դրան գծատերերը կգնան...

Ալբերտ Խաչատրյան

Դիտումներ: 416 | Ավելացրեց: ArmFin | վարկանիշ: 5.0/1
Մեկնաբանություններ: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Անունը *: Email:
Կոդը *: